Müşteri Deneyimi Odaklı Çözümler Sunuyoruz

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 19, Ukrayna’da 6 olmak üzere toplam 25 deneyim merkezinde, 14 binden fazla çalışanı ile markaların müşteri deneyimini iyileştiriyor.

Turkcell Global Bilgi, telekom sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; finans, sigorta, perakende, e-ticaret, ulaştırma, enerji ve kamu sektörlerindeki uzmanlığı ve geniş müşteri portföyü ile hizmet veriyor. Müşteri deneyimi odaklı çözümlerle; müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, tele-satış, teknik destek, müşteri elde tutma ve sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve deneyim analitiği alanlarında değer yaratıyor.

Turkcell Global Bilgi; müşteri deneyimini yüz yüze hizmet (saha ekipleri), telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri (IVR & IVVR), e-posta, yeni nesil müşteri deneyimi platformu BiP, web ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetiyor.

Müşterilerinin memnuniyet notuna, satış, tahsilatı artırma ve maliyetlerini düşürme hedeflerine değer bazlı fiyatlama modelleri ile ortak olan Turkcell Global Bilgi, sektör uzmanlığı ile stratejik bir iş ortağı olarak hareket ediyor. Böylece kurumsal müşteriler kendi işlerine daha iyi odaklanıyor, uzmanlık alanları dışındaki konularda operasyonel maliyetleri azalıyor veya kontrol altında tutulmuş oluyor.​