Basın Bültenleri

‘Yılın En İyi İşvereni’ bir kez daha Turkcell Global Bilgi

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, dördüncü defa iş dünyasının en prestijli ödüllerinden…

Turkcell Global Bilgi 10 günde 14 bin deneyim merkezi açtı

Türkiye’nin lider müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, Covid-19 sürecinde uzaktan çalışma modeline geçen…

Turkcell Global Bilgi dünya birincisi

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, dördüncü defa iş dünyasının en prestijli ödüllerinden…

Dünya çapındaki en prestijli ödül programı olan Brandon Hall’dan son 2 sene içinde 3’üncü ödülümüzü alıyoruz.

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, dördüncü defa iş dünyasının en prestijli ödüllerinden…

Turkcell Global Bilgi ve Katılım Emeklilik’ten önemli işbirliği

Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi ile bireysel emeklilik ve sigortacılık sektörünün değerli…

Bilişim 500’den Turkcell Global Bilgi’ye üst üste 9. birincilik!

Turkcell Global Bilgi, Türkiye’nin önde gelen 500 Bilişim Şirketi Araştırması’na göre “Çağrı Merkezi Hizmeti”…

Bilişim 500’de şampiyon değişmedi

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, dördüncü defa iş dünyasının en prestijli ödüllerinden…

Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi, Turkcell Global Bilgi ana sponsorluğunda 6.kez düzenlendi

“Müşteri Deneyimi İçin Yenilikçi Yaklaşımlar” temasıyla bu yıl 6. kez düzenlenen Müşteri Hizmetleri &…

Anneler teknolojiyi çocuklarından öğrendi

Türkiye’nin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi çalışanları tarafından başlatılan ve tüm yıl…

Çağrı merkezlerinde güvenlik soruları tarih oluyor

Finanstan ulaştırmaya, perakendeden telekomünikasyon sektörüne kadar birçok kurum ve kuruluşa hizmet veren Turkcell Global…