Müşteri Deneyimini Eşsiz Kılan Çözümler Sağlıyoruz

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi; 14 lokasyonda, 16 binden fazla çalışanı ile firmaların müşteri deneyimini iyileştiriyor.

Turkcell Global Bilgi, telekom sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; finans, sigorta, perakende, e-ticaret, ulaştırma ve enerji sektörlerinde hizmet veriyor. Müşteri deneyimi odaklı çözümlerle; müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, tele-satış, teknik destek, müşteri elde tutma ve sadakat, tahsilat, müşteri değerinin geliştirilmesi, müşteri bilgileri yönetimi ve deneyim analitiği alanlarında değer yaratıyor.

Turkcell Global Bilgi müşteri deneyimini, yüz yüze hizmet (saha ekipleri), telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri (IVR & IVVR), e-posta, SMS, web, yeni nesil müşteri deneyimi platformu BiP ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetmektedir. Tüm iş ortaklarına eşşiz bir dijital deneyim yaşatma hedefi bulunan Turkcell Global Bilgi; müşterilerine geleneksel çözümlerinin yanı sıra dijitalleşen çağa uyum sağlayabilmeleri için; RPA (Robotik Süreç Otomasyonu), Dijital Asistan ve Konuşma Analitiği (Speech Analytics) gibi yeni nesil dijital ürünler sunarak müşteri deneyiminin en yüksek noktasını sunar.

Müşterilerinin memnuniyet notuna, satış, tahsilatı artırma ve maliyetlerini düşürme hedeflerine değer bazlı fiyatlama modelleri ile ortak olan Turkcell Global Bilgi, sektör uzmanlığı ile stratejik bir iş ortağı olarak hareket ediyor. Böylece kurumsal müşteriler kendi işlerine daha iyi odaklanıyor, uzmanlık alanları dışındaki konularda operasyonel maliyetleri azalıyor veya kontrol altında tutulmuş oluyor.​