Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Vatandaş Deneyimi Çözümü

Tecrübelerinizi süreçlere yansıtarak tüm deneyimleri pozitif etken haline getiriyoruz

Vatandaş Deneyimi Çözüm paketimiz ile;

  • Sunulan hizmetler içerisinde vatandaşların yaşadıkları deneyimleri araştırıyor, gözlemliyor ve analizini yapıyoruz.
    1

    Sunulan hizmetler içerisinde vatandaşların yaşadıkları deneyimleri araştırıyor, gözlemliyor ve analizini yapıyoruz.

  • Danışmanlık hizmetimiz kapsamında memnuniyet prensiplerini belirliyor,  bu doğrultuda ihtiyaca uygun hizmet modelini belirleyerek, yönetim stratejisini oluşturuyoruz.
    2

    Danışmanlık hizmetimiz kapsamında memnuniyet prensiplerini belirliyor, bu doğrultuda ihtiyaca uygun hizmet modelini belirleyerek, yönetim stratejisini oluşturuyoruz.

  • Gelişmiş teknolojik alt yapımızla hizmet sunduğumuz  tüm alternatif kanalların, oluşturduğumuz hizmet modeline uygun entegrasyonunu sağlıyoruz.
    3

    Gelişmiş teknolojik alt yapımızla hizmet sunduğumuz tüm alternatif kanalların, oluşturduğumuz hizmet modeline uygun entegrasyonunu sağlıyoruz.

  • Kurulan yapının çağrı merkezi, sosyal medya ve teknoloji yönetimini yapıyoruz.
    4

    Kurulan yapının çağrı merkezi, sosyal medya ve teknoloji yönetimini yapıyoruz.

  • Vatandaş memnuniyetinin sürekliliği için belirli periyotlarda ölçümlemeler yapıyoruz.
    5

    Vatandaş memnuniyetinin sürekliliği için belirli periyotlarda ölçümlemeler yapıyoruz.

Günümüzde çoklu kanal yapıları üzerinden hizmet...

Günümüzde çoklu kanal yapıları üzerinden hizmet alan vatandaşların yaşadıkları deneyimler önemli hale gelmiştir. Yaşanılan deneyimlerin ortak çatı altında ayrı değerlendirilmesi ve deneyimin doğru yönetilmesi gerekmektedir. Vatandaş deneyimi çözümümüz ile tüm kanalları entegre bir şekilde sunuyor, ihtiyaçlar doğrultusunda size uygun stratejiyi oluşturuyoruz.

Belediye hizmetlerine yönelik iç ve dış süreçlerinizin detaylı analizlerini yapıyor, analiz sonucunda memnuniyet prensiplerini, kriterlerini ve ölçümlerini raporluyoruz. Belirlenen gereksinimlere uygun teknolojik alt yapıyı hazırlıyoruz. Etkileşim Tasarımı Ekibimizle vatandaşın beklentisine uygun süreç tasarımlarını ve teknolojik uygulamaları yapıyoruz. Belirlenen süreçlerin yönetimi için geliştirdiğimiz TBOX iş akış yönetim sistemini Belediye Yönetim Sistemlerine entegre ediyoruz. Bu sistem sayesinde başta çağrı merkezi olmak üzere tüm kanallardan gelen bilgilerin yönetimini vatandaş odaklı olarak yapılabiliyoruz.

Bunun dışında Bilgi Teknolojileri ekiplerimiz...

Bunun dışında Bilgi Teknolojileri ekiplerimiz tarafından geliştirilen sosyal medya takip uygulamamızla kurumunuz adına hesap yönetimi ve belirlenen gündemler başlığında vatandaşların olumlu/olumsuz iletilerinin takibini gerçekleştiriyoruz. Sürekli vatandaş memnuniyetinin sağlanması için düzenli periyodlarda ölçümler yapıyor, negatif bir algı varsa önceden tespit ederek önlem alınmasını sağlıyoruz.

Belediyelerin tüm hizmet noktalarında vatandaşın yaşadığı deneyimlerini dikkate alarak verilen hizmetlerin daha olumlu etki bırakması ve kurum maliyetlerini düşürmesi için gerekli olan tüm hizmetleri Müşteri Deneyimi Yönetimi çözümümüz altında sunuyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?