Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Müşteri Deneyimi Çözümümüz

Mükemmel müşteri deneyimi için süreçlerinizi yeniden tasarlıyor, uzun vadeli ve sürekli bir müşteri memnuniyeti sağlıyoruz.

Özellikle rekabetin yoğun olduğu telekomünikasyon sektöründeki firmaların müşteri deneyim süreçlerine ve memnuniyet göstergelerine odakları her geçen yıl artmaktadır. 

 
Telekomünikasyon sektöründeki firmalara özel sunduğumuz "Müşteri Deneyimi Çözümümüz"le;

  • Modern araştırma metodları ile müşteri memnuniyetini ölçümlüyor, kanalların başarısını artırıcı çalışmalar yürütüyor ve bunun için gerekli tüm teknolojik altyapıyı sağlıyoruz.
    1

    Modern araştırma metodları ile müşteri memnuniyetini ölçümlüyor, kanalların başarısını artırıcı çalışmalar yürütüyor ve bunun için gerekli tüm teknolojik altyapıyı sağlıyoruz.

  • Kullanıcı deneyimi araştırmaları ve kullanılabilirlik testleri ile ihtiyacınızı belirliyor, bu ihtiyaçlara uygun stratejiler geliştiriyoruz.
    2

    Kullanıcı deneyimi araştırmaları ve kullanılabilirlik testleri ile ihtiyacınızı belirliyor, bu ihtiyaçlara uygun stratejiler geliştiriyoruz.

  • Çoklu kanal yapılarını entegre ederek size bütünleşik bir hizmet sunuyoruz.
    3

    Çoklu kanal yapılarını entegre ederek size bütünleşik bir hizmet sunuyoruz.

  • Entegrasyonların merkezinde kullanıcı etkileşim noktaları bulunur.
    4

    Entegrasyonların merkezinde kullanıcı etkileşim noktaları bulunur.

  • TBOX iş akışı yönetim sistemimiz ile iş akışlarınızı ve stratejilerinizi müşteri deneyimi odaklı tasarlıyor ve hayata geçiriyoruz.
    5

    TBOX iş akışı yönetim sistemimiz ile iş akışlarınızı ve stratejilerinizi müşteri deneyimi odaklı tasarlıyor ve hayata geçiriyoruz.

  • Tek bir çatıda entegre ettiğimiz tüm kanallar üzerinden aynı kalitede hizmet sunuyoruz.  Sürekli ve daha iyi müşteri deneyiminin oluşturulması amacıyla müşterinin sesi araştırmaları ve performans ölçümleri yapıyoruz.
    6

    Tek bir çatıda entegre ettiğimiz tüm kanallar üzerinden aynı kalitede hizmet sunuyoruz. Sürekli ve daha iyi müşteri deneyiminin oluşturulması amacıyla müşterinin sesi araştırmaları ve performans ölçümleri yapıyoruz.

Müşteri temasının alternatif kanallar üzerinden her...

Müşteri temasının alternatif kanallar üzerinden her noktada aynı kalite yaklaşımı ile yapılması müşteri deneyimini olumlu yönde etkilemektedir. Turkcell Global Bilgi olarak kusursuz müşteri deneyimi yönetimi için gerekli olan analiz ve tasarım çalışmalarını hem kayıtlı veri tabanı üzerinden hem de davranış gözlemleme metoduyla yapıyoruz. Bu bütünsel yaklaşımı çağrı merkezi sektöründe ilk defa uygulayarak müşteri deneyimi geliştirme ve iyileştirme konusunda sektörde önemli bir fark yaratıyoruz.

Danışmanlık hizmetimiz kapsamında Müşteri Deneyimi...

Danışmanlık hizmetimiz kapsamında Müşteri Deneyimi Yönetim Stratejileri başlığında Müşteri Deneyimi ve Kullanıcı Deneyimi Araştırmaları yapıyoruz. Turkcell Global Bilgi olarak Müşteri Deneyimi Çözümü'müz​​ ile içerisinde sizlere sunduğumuz TBOX İş Akış sistemimiz, Müşterinin Sesi çalışmalarımızla gelirlerinizi ve müşteri memnuniyet skorunuzu artırıyoruz.
 
 Müşteri hizmetlerinde yıllara dayanan tecrübemizle müşteri temas noktalarındaki deneyimi dizayn ediyor ve iyileştiriyoruz. Müşteri deneyimimiz kapsamında şirketinizin müşteri deneyimi konusundaki farkındalık ve olgunluk seviyesini tespit ediyor, şirketin hedeflerine uygun bir yol haritası çiziyoruz.
 
 Etkin müşteri deneyimi yönetimi için gerekli olan tüm altyapı, bilgi, uygulama ile GSM şirketlerine, Internet Servis ve dijital hizmet sağlayıcılarına en doğru yöntemlerle uçtan uca çözüm sağlıyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?