Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Vatandaş Deneyimi Çözümü

Vatandaş odaklı hizmet çözümleri oluşturuyor, yönetiyor ve yüksek vatandaş memnuniyeti sağlıyoruz.

Daha önce kurum ihtiyaçlarına göre geliştirilen kamu projeleri artık vatandaş memnuniyetine göre önceliklendiriliyor ve vatandaşın taleplerine göre şekillendiriliyor. Turkcell Global Bilgi olarak vatandaş odaklı çözümlerimizle kurumunuzun tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz.

  • Vatandaşların sunulan hizmetlerle ilgili yaşadıkları deneyimleri araştırıyor, gözlemliyoruz.
    1

    Vatandaşların sunulan hizmetlerle ilgili yaşadıkları deneyimleri araştırıyor, gözlemliyoruz.

  • Memnuniyet prensiplerini danışmanlık kapsamında belirliyor, bu doğrultuda yönetim stratejileri hazırlayarak kurumun ihtiyacına uygun vatandaş odaklı hizmetler sunuyoruz.
    2

    Memnuniyet prensiplerini danışmanlık kapsamında belirliyor, bu doğrultuda yönetim stratejileri hazırlayarak kurumun ihtiyacına uygun vatandaş odaklı hizmetler sunuyoruz.

  • Stratejiler doğrultusunda tüm alternatif kanalları, hizmetin yapısına uygun şekilde tasarlıyor, entegre ediyor ve yönetiyoruz.
    3

    Stratejiler doğrultusunda tüm alternatif kanalları, hizmetin yapısına uygun şekilde tasarlıyor, entegre ediyor ve yönetiyoruz.

  • Vatandaşın memnuniyetinin sürekliliği için düzenli periyotlarda araştırma çalışmaları yapıyoruz.
    4

    Vatandaşın memnuniyetinin sürekliliği için düzenli periyotlarda araştırma çalışmaları yapıyoruz.

Çoklu kanal hizmet yapısının ortaya çıkmasıyla...

Çoklu kanal hizmet yapısının ortaya çıkmasıyla vatandaşların kurumlar​​​la olan ilişkilerinde yaşadıkları deneyimler daha fazla önem kazanmıştır. Sadece kurum binasın​da değil telefon, internet, mobil uygulama, kiosk gibi birçok kanaldan hizmet alanları oluşmuştur. Yaşanılan deneyimlerin her yapı için ayrı ama ortak çatı altında değerlendirilmesi, deneyimin doğru yönetilmesi açısından önemlidir. Vatandaş deneyimi çözümümüz ile uçtan uca sunduğumuz birbirine entegre hizmetlerle vatandaş memnuniyetini yükseltiyoruz.

Kurumun iç ve dış süreçlerinin detaylı analizlerini...

Kurumun iç ve dış süreçlerinin detaylı analizlerini yapıyor, yapılan gözlemlerde memnuniyet prensiplerini, kriterlerini ve ölçümlerini belirliyor, kurumun ihtiyacına özel çözümler sunuyoruz. Vatandaşların beklentisine uygun olarak yapılan süreç tasarımları ve teknolojik uygulamalar Etkileşim Tasarım ekibimiz tarafından hazırlanıyor. Süreç yönetimi için Bilgi Teknolojiler ekibimiz tarafından geliştirilen T-BOX iş akış yönetim sistemini kullanıyoruz. T-BOX tamamen deneyim odaklı ve kişiselleştirilebilir yapısı ile kuruma özel hale getirilerek kullanılabiliyor ve başta çağrı merkezi olmak üzere tüm kanallardan gelen bilgilerin yönetimi yapılabiliyor. Geliştirdiğimiz sosyal medya takip yazılımımız ile sosyal medya mecrasında kurum adına hesap yönetimi ve belirlenen gündemler başlığında vatandaşların olumlu/olumsuz iletilerinin takibini yapıyoruz. Yapılan çalışmaların ve vatandaşın memnuniyetinin korunması adına düzenli aralıklarla ölçümler yapıyor, negatif bir durum varsa önceden tespit ed​​​​erek, önlem alınmasını sağlanıyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?