Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Merkezi Çağrı Yönetim Çözümü

Taşra teşkilatlarının iletişimini tek merkezden aynı kalitede sunuyoruz.

Kamu kurumlarının tüm Türkiye’ye yayılmış müdürlükleri ile vatandaşların telefon yolu ile kurduğu temasların merkezi olarak yönetilmesini sağlıyor, iletişim süreçlerini yeniden tasarlayarak iyileştiriyoruz.

  • Şubelerdeki vatandaş süreçlerini ve diğer kanallarla olan etkileşimini, kurumun hedeflerine göre detaylı olarak inceliyor, kurumun hedeflerine uygun aksiyon planı hazırlıyoruz.
    1

    Şubelerdeki vatandaş süreçlerini ve diğer kanallarla olan etkileşimini, kurumun hedeflerine göre detaylı olarak inceliyor, kurumun hedeflerine uygun aksiyon planı hazırlıyoruz.

  • Çoklu kanal stratejisini destekleyecek olan santral, IVR, web, kiosk ve benzeri kanalları kurumun ihtiyaçlarına göre entegre ediyoruz.
    2

    Çoklu kanal stratejisini destekleyecek olan santral, IVR, web, kiosk ve benzeri kanalları kurumun ihtiyaçlarına göre entegre ediyoruz.

  • Merkezi çağrı yönetimi altyapısıyla tüm müdürlükler ve bağlı kurumlardaki çağrıların merkezi olarak yönetilmesini, kaydedilmesini ve raporlanmasını sağlıyoruz.
    3

    Merkezi çağrı yönetimi altyapısıyla tüm müdürlükler ve bağlı kurumlardaki çağrıların merkezi olarak yönetilmesini, kaydedilmesini ve raporlanmasını sağlıyoruz.

  • Mükemmel vatandaş deneyimi için 15 yılı aşkın tecrübemiz, konularında uzman doğru insan kaynağımız ve teknolojik alt yapımız ile, kurumunuzun ihtiyaçlarına özel çözümler sunuyor, süreçlerinizi bu çözümlere göre düzenliyor ve iyileştiriyoruz.
    4

    Mükemmel vatandaş deneyimi için 15 yılı aşkın tecrübemiz, konularında uzman doğru insan kaynağımız ve teknolojik alt yapımız ile, kurumunuzun ihtiyaçlarına özel çözümler sunuyor, süreçlerinizi bu çözümlere göre düzenliyor ve iyileştiriyoruz.

Kurumun merkezi ve taşra teşkilatlarının...

Kurumun merkezi ve taşra teşkilatlarının ihtiyaçlarını kurum hedeflerine, süreçlerin vatandaş odağına olan uyumunu detaylı olarak inceliyor ve bu kapsamda analiz raporu ile birlikte aksiyon haritası çıkartıyoruz. Şube ve merkezlerdeki etkileşimin tüm kanallar bazında entegrasyonu için gerekli olan teknolojiyi sağlıyoruz.

Ulusal çapta yayılmış müdürlük organizasyonu olan...

Ulusal çapta yayılmış müdürlük organizasyonu olan kamu  kurumlarının günlük iş hacimleri her zaman yoğunluk taşımaktadır. Bu nedenle hizmet için alternatif kanallar olsa da bu kanalların en başında telefon ile iletişim geliyor. Merkezi Çağrı Yönetimi Çözümümüzle şubelerden verilen hizmeti tek bir merkezden suna​rak, hizmetin daha kaliteli, kontrol edilebilir ve daha erişilebilir olmasını sağlıyoruz. . Bu konuda sahip olduğumuz eşsiz deneyimimizi kullanarak geliştirdiğimiz SIRIUS Çağrı Yönetim Altyapısı ile kurumunuzun bu konuda tüm ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Konusunda uzman profosyonel ekibimiz ile kurumunuzun insan kaynağı maliyetini azalttığımız gibi verdiğimiz kusursuz hizmetle yüksek vatandaş memnuniyeti sağlıyoruz.  Profesyonel altyapımız ve kurumunuzun ihtiyaçlarına uygun operasyon yönetimimiz ile bu yapının sürekli yenilenen teknolojiler karşısında geri kalmadan güncelliğini koruyacağı bir platform oluşturuyoruz ve böylece daha etkin iletişim kanalı sağlıyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?