Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Kamu Sektörüne Özel Çoklu Kanal Yönetimi

Merkezden şubeye aynı hizmet kalitesi ile yüksek vatandaş memnuniyeti

Şube, Çağrı Merkezi, İnternet, Kiosk, Mobil gibi vatandaşın temas ederek işlem yaptığı kanalları “Çoklu Kanal Yönetim” çözümümüz ile entegre ediyoruz. Bu çözümümüzle;

  • Mevcut kanalların detaylı performanslarını araştırıyor, tüm kanallar için danışmanlık, strateji çalışması yapıyoruz.
    1

    Mevcut kanalların detaylı performanslarını araştırıyor, tüm kanallar için danışmanlık, strateji çalışması yapıyoruz.

  • Teknolojik alt yapımızla tüm kanalları tek çatı altında entegre ediyoruz.
    2

    Teknolojik alt yapımızla tüm kanalları tek çatı altında entegre ediyoruz.

  • Gelişmiş santral ve ses teknolojileri ile gelen tüm çağrıları en kısa sürede yanıtlıyor, doğru bir şekilde yönlendiriyoruz.
    3

    Gelişmiş santral ve ses teknolojileri ile gelen tüm çağrıları en kısa sürede yanıtlıyor, doğru bir şekilde yönlendiriyoruz.

  • Merkezi çağrı operasyon yönetimi ile de tüm kanallar için doğru eğitim, planlama ve Turkcell Global Bilgi deneyimi katkısı ortaya konur.
    4

    Merkezi çağrı operasyon yönetimi ile de tüm kanallar için doğru eğitim, planlama ve Turkcell Global Bilgi deneyimi katkısı ortaya konur.

Vatandaş memnuniyetini odağa koyan kurumlar tüm...

Vatandaş memnuniyetini odağa koyan kurumlar tüm kanallardan kusursuz hizmet sunmayı amaçlıyor. Bu deneyimin kusursuz olması için hizmetin her alanda ve her noktada aynı kalitede olması gerekiyor. Merkezden şubelere kadar hizmetin eşit seviyede erişilebilir olması için de alternatif tüm kanalların aktifleştirilmesi önem kazanıyor. 

Vatandaşların ihtiyaçlarına göre telefon, mobil...

Vatandaşların ihtiyaçlarına göre telefon, mobil uygulama, web sitesi, kiosk ve şube gibi tüm kanallarda vatandaşın istediği yerden ve kanaldan hizmet almasını sağlamak vatandaş memnuniyetinin olmazsa olmazları arasında yer alıyor. Gelen bir telefon çağrısı, internet üzerinden sağlanacak bir bilgilendirme hatta kiosk üzerinden görüntülü görüşme ile doğrudan görüşme işlemlerinin yapılması, bu kanalların hepsinin merkezi yönetimi ile raporlama, problemlerin önceden tespiti, erişilebilirlikteki artış ve düşük operasyon, yatırım maliyeti  kazancı da sağlamaktadır. Turkcell Global Bilgi olarak bu kanalların kullanımı ve koordinasyonu Çoklu Kanal Yönetim platformu en etkin şekilde yapıyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?