Çoklu kanal hizmet yapısının ortaya çıkmasıyla vatandaşların kurumlarla olan ilişkilerinde yaşadıkları deneyimler daha fazla önem kazanmıştır. Sadece kurum binasında değil telefon, internet, mobil...
Kurumun merkezi ve taşra teşkilatlarının ihtiyaçlarını kurum hedeflerine, süreçlerin vatandaş odağına olan uyumunu detaylı olarak inceliyor ve bu kapsamda analiz raporu ile birlikte aksiyon haritası...
Geçmişe dönük fiziki arşivlerin ya da günlük oluşan bilgi ve dokümanların kurum organizasyon yapısına uygun olarak, vatandaş taleplerini de dikkate alarak sunulması dijital devletin en önemli...
Vatandaş memnuniyetini odağa koyan kurumlar tüm kanallardan kusursuz hizmet sunmayı amaçlıyor. Bu deneyimin kusursuz olması için hizmetin her alanda ve her noktada aynı kalitede olması gerekiyor....
Sizenasıl yardımcı olabiliriz?
© 2016 Turkcell Global Bilgi