Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Finans Sektörüne Özel Müşteri Deneyimi

Müşterilerin davranışları ve sistemde bıraktıkları izler üzerinden gözlem ve analizler yaparak en iyi müşteri deneyimini sunuyoruz.

Uzman ekiplerimiz tarafından kullanıcıların davranışları inceleniyor, yaşadıkları deneyim ölçülüyor. Müşteri deneyimi ile beklentilerinin örtüştürülmesi için müşterilerin kullandıkları kanallarda bıraktıkları izlerin analizlerini yapıyoruz.

  • Müşterilerinizin yaşadıkları deneyimleri kullanıcılar ile derinlemesine görüşmeler yaparak gözlemliyor, veri tabanı çalışmaları yapıyoruz.
    1

    Müşterilerinizin yaşadıkları deneyimleri kullanıcılar ile derinlemesine görüşmeler yaparak gözlemliyor, veri tabanı çalışmaları yapıyoruz.

  • Mevcut süreçler için hazırlanan tüm altyapı ve süreçleri inceleyerek risk analizlerini çıkarıyor, analizlerin sonucuna uygun etkileşim tasarımı çalışmaları yapıyoruz.
    2

    Mevcut süreçler için hazırlanan tüm altyapı ve süreçleri inceleyerek risk analizlerini çıkarıyor, analizlerin sonucuna uygun etkileşim tasarımı çalışmaları yapıyoruz.

  • Üstün teknolojik alt yapımızla iş süreçleri, sosyal medya ve çağrı merkezi yönetimi gibi operasyonel işlemlerinizi tek bir çatı altında birleştiriyor ve yönetiyoruz.
    3

    Üstün teknolojik alt yapımızla iş süreçleri, sosyal medya ve çağrı merkezi yönetimi gibi operasyonel işlemlerinizi tek bir çatı altında birleştiriyor ve yönetiyoruz.

  • Müşteri deneyimini sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında da çeşitli kanallarla müşterinin sesi (Voice of Customer) araştırmaları gerçekleştiriyoruz.
    4

    Müşteri deneyimini sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında da çeşitli kanallarla müşterinin sesi (Voice of Customer) araştırmaları gerçekleştiriyoruz.

Müşterilerin temaslarında yaşadıkları deneyimler...

Müşterilerin temaslarında yaşadıkları deneyimler bankaların sağladığı tüm hizmetlere doğrudan etki ediyor. Mobil kullanımın yaygınlaşmasıyla dijital bankacılığın önemi de daha çok önem kazandı. Turkcell Global Bilgi olarak sunduğumuz "Müşteri Deneyimi Çözümümüz" ile yeni nesil dijital bankacılık dahil müşterilerinizin temas ettiği ve görüşlerini paylaştığı her kanalda müşterilerinize pozitif bir deneyim yaşatıyoruz.

Finans sektörüne özel sunduğumuz "Müşteri...

Finans sektörüne özel sunduğumuz "Müşteri Deneyimi Çözümü" ile müşterilerin hizmet kanallarında kullanırken bıraktıkları izleri gözlem ve mülakat çalışmaları ile ortaya çıkartıyoruz. Memnuniyet kriterlerinin en doğru şekilde uygulanması için belirlediğimiz stratejiyi uyguluyor ve yönetimini sağlıyoruz. Çözümün verimli bir şekilde hayata geçirilmesi için gereken tüm altyapı ve uygulamaları, müşteri ihtiyaçlarına uygun olarak uyarlıyor ve hayata geçiriy​​​​​​​​​oruz. ​​Müşterilerimize s​​ürekli olarak takip edilen sosyal medya üzerinden anında ulaşarak, memnuniyetlerini sağlıyor, merkezi kontrol mekanizması ile süreçlerinizi iş akış sistemi üzerinden ilerletiyoruz. ​


 

Turkcell Global Bilgi olarak müşteri deneyimi konusundaki eşsiz deneyimlerimizi birlikte çalıştığımız bir çok bankada kullanarak yapılan yatırımlarında çok kısa sür​​ede geri dönüşlerini​​​ sağlıyoruz.​​​​.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?