Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Finans Sektörüne Özel Çoklu Kanal Yönetimimiz

''Çoklu Kanal Yönetimi'' ile tüm müşteri temas kanallarınızda ortak ve esnek hareket sağlıyoruz.

“Çoklu Kanal Yönetim” çözümümüz ile şube, ATM, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama gibi kanalları birbirine entegre ediyoruz.

  • Mevcut kanalların detaylı performanslarını araştırıyor, tüm kanallar için strateji oluşturmaya yardımcı danışmanlık hizmeti veriyoruz. Şirketiniz için uygun altyapıyı sağlıyor, müşteri yönetimlerini yapıyor ve gelir artırıcı aksiyonlar geliştiriyoruz.
    1

    Mevcut kanalların detaylı performanslarını araştırıyor, tüm kanallar için strateji oluşturmaya yardımcı danışmanlık hizmeti veriyoruz. Şirketiniz için uygun altyapıyı sağlıyor, müşteri yönetimlerini yapıyor ve gelir artırıcı aksiyonlar geliştiriyoruz.

  • Teknolojik alt yapımızla tüm kanalları entegre ediyor ve tek bir çatıda birleştiriyoruz.
    2

    Teknolojik alt yapımızla tüm kanalları entegre ediyor ve tek bir çatıda birleştiriyoruz.

  • Her bir kanal yapısında bulunan teknolojilerin kullanılabilirlik testlerini ve kullanıcı deneyimi odaklı tasarımlarını yapıyoruz.
    3

    Her bir kanal yapısında bulunan teknolojilerin kullanılabilirlik testlerini ve kullanıcı deneyimi odaklı tasarımlarını yapıyoruz.

  • Müşterilerin tercih ve ihtiyaçları bazında rekabet ortamına uygun Pazar araştırmaları ile çoklu kanal yönetim stratejilerinin devamlılığını sağlıyoruz.
    4

    Müşterilerin tercih ve ihtiyaçları bazında rekabet ortamına uygun Pazar araştırmaları ile çoklu kanal yönetim stratejilerinin devamlılığını sağlıyoruz.

  • Merkezi çağrı operasyon yönetimi ile de tüm kanallar için doğru eğitim, planlama ve Turkcell Global Bilgi finans sektörü tecrübesinden oluşan deneyimi ortaya koyuyoruz.
    5

    Merkezi çağrı operasyon yönetimi ile de tüm kanallar için doğru eğitim, planlama ve Turkcell Global Bilgi finans sektörü tecrübesinden oluşan deneyimi ortaya koyuyoruz.

Gelişen teknoloji doğrultusunda ortaya çıkan...

Gelişen teknoloji doğrultusunda ortaya çıkan alternatif kanalların müşteri memnuniyetine katkı yapacak ve kanal göçünü sağlayacak şekilde yönetilmesi oldukça önemlidir. Şube, ATM, çağrı merkezi, web sitesi, mobil bankacılık gibi ülkemizde kullanılan kanalların gerek banka gerekse müşteri tarafında tercih ve kullanım analizleri dikkatlice takip edilmelidir.

Çoklu kanal müşteri yönetimi stratejileri...

Çoklu kanal müşteri yönetimi stratejileri belirlenirken öncelikle Kanal Performans Değerlendirme hizmetimiz ile müşterilerinize dokunduğunuz tüm kanallardaki verimlilik, müşteri memnuniyeti ve diğer benzeri performans kriterlerini detaylıca inceliyoruz. Yapılan incelemeler neticesinde Kanal Süreç Analizi İşlem Matrisi oluşturarak, tüm kanallardaki müşteri süreçleri uçtan uca analiz ediyor, her bir işlem için mevcut ve olması gereken akışları belirliyoruz. Önceki iki etaptan elde edilen çıktılar ışığında kanalların hem kendi içlerindeki, hem de bütünsel stratejilerini belirliyor ve değer teklifleri oluşturuyoruz. Banka kanallarını, Kullanıcı Deneyimi Ekipleri’nde yer alan tasarım ve etkileşim uzmanları tarafından oluşturulan değer önermeleri ve tasarım prensiplerine uygun olarak yeniden tasarlıyoruz. Tüm tasarım ve değer önermelerin uygulanması aşamasında kanal bazlı uygulama geliştirme ve yönetme sorumluluklarını da çözüm kapsamında sunarak çoklu kanalların ortak değerlerle yönetilmesini sağlıyoruz.​

 Çağrı merkezi odaklı olarak tüm hizmet ağacının oluşturulması yanında Self Service kanalların etkileşimlerini de stratejiler doğrultusunda yeniden yapılandırıyoruz. Böylece kanallar arası göç, verimlilik, devamlılık sağlayarak finans kurumları için maliyetleri düşürüyor, müşterilerin kanallara doğru oranlarda katılımını sağlıyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?