Gelişen teknoloji doğrultusunda ortaya çıkan alternatif kanalların müşteri memnuniyetine katkı yapacak ve kanal göçünü sağlayacak şekilde yönetilmesi oldukça önemlidir. Şube, ATM, çağrı merkezi, web...
Finans alanında bireysel hizmetlerin önemi gün geçtikçe artmaktadır. Bu kapsamda temasların birebir olması, kişiye özel tekliflerin sunulması ve kişiselleştirilmiş arayüzlerin bulunması çok önemlidir....
Tahsilat konusunda problemlerin yaşanması sıkça karşılaşılan bir durum. Doğru yaklaşımlar ve çözümlerle bu sorunların oluşması engellenebiliyor. Turkcell Global Bilgi olarak tahsilat sürecinde yaşanan...
Müşterilerin temaslarında yaşadıkları deneyimler bankaların sağladığı tüm hizmetlere doğrudan etki ediyor. Mobil kullanımın yaygınlaşmasıyla dijital bankacılığın önemi de daha çok önem kazandı....
BDDK tarafından yayınlanan raporlara göre ülkemizde hakem heyetine ulaşan şikayet başvurularının yarısı bilgi ve belge eksikliğinden kaynaklanıyor. Turkcell Global Bilgi olarak müşteriler tarafından...
Sizenasıl yardımcı olabiliriz?
© 2016 Turkcell Global Bilgi