Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Çoklu Kanal Yönetim Çözümümüz

Müşterinin temas ettiği tüm kanallarda ortak hareket sağlıyoruz.

“Çoklu Kanal Yönetim” çözümümüz ile şube, çağrı merkezi, internet, mobil ve kiosk gibi müşteri ile temas eden tüm kanalları entegre ediyoruz.

  • Mevcut kanalların detaylı performanslarını araştırıyor, tüm kanallar için danışmanlık, strateji çalışması yapıyoruz.
    1

    Mevcut kanalların detaylı performanslarını araştırıyor, tüm kanallar için danışmanlık, strateji çalışması yapıyoruz.

  • Tüm kanalları ve kanallarda gereksinimleri ortaya konulan teknolojileri tek çatıda entegre ediyoruz.
    2

    Tüm kanalları ve kanallarda gereksinimleri ortaya konulan teknolojileri tek çatıda entegre ediyoruz.

  • Her bir kanal yapısında bulunan teknolojilerin kullanılabilirlik testlerini yapıyor, test sonuçlarına kullanıcı deneyimi odaklı tasarımlar gerçekleştiriyoruz.
    3

    Her bir kanal yapısında bulunan teknolojilerin kullanılabilirlik testlerini yapıyor, test sonuçlarına kullanıcı deneyimi odaklı tasarımlar gerçekleştiriyoruz.

  • Müşterilerin tercih ve ihtiyaçlarını analiz eden pazar araştırmaları yaparak, çoklu kanal yönetim stratejilerini belirliyoruz.
    4

    Müşterilerin tercih ve ihtiyaçlarını analiz eden pazar araştırmaları yaparak, çoklu kanal yönetim stratejilerini belirliyoruz.

Gelişen servis hizmetleri doğrultusunda alternatif...

Gelişen servis hizmetleri doğrultusunda alternatif kanalların kullanımı ve bu kanalların doğru yönetim ihtiyacı ortaya çıkmıştır. Şube, çağrı merkezi, internet, mobil ve kiosk gibi ülkemizde yaygın olan kanalların gerek firma gerekse müşteri tarafından tercih ve kullanım analizleri oldukça önemlidir.

Kanal Performans Değerlendirme hizmetimiz ile...

Kanal Performans Değerlendirme hizmetimiz ile müşterilerinizin dokunduğu tüm kanallardaki verimlilik, müşteri memnuniyeti ve diğer benzeri performans kriterlerini detaylıca inceliyoruz. Yapılan incelemeler sonucunda "Kanal Süreç Analizi İşlem Matrisi" oluşturularak, tüm kanallardaki müşteri süreçlerini uçtan uca analiz ediyor, her bir işlem için mevcut ve olması gereken akışları belirliyoruz. Kanal performans Değerlendirme ve Kanal Süreç Analizi sonrası şirketinize uygun stratejiyi oluşturuyor, değer teklifleri yaratıyoruz. UX Design ekiplerimiz şirketinize uygun kanalları kullanıcı deneyimine uygun olarak yeniden tasarlıyor. Tüm tasarım ve değer önermelerinin belirlenmesi ile birlikte oluşturulan stratejileri geliştiriyor, uyguluyor ve yönetiyoruz.


Çağrı merkezi odaklı olarak tüm hizmetlerin yanında  Self Servis kanalların etkileşimlerini de stratejiler doğrultusunda sağlıyor, kanallar arası verimlilik, devamlılık, düşük maliyet ve doğru katılım oranları elde ediyoruz.


~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?