Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Müşteri Deneyimi Çözümümüz

Kullanıcı deneyimi odaklı müşteri memnuniyetini sağlamak için Müşteri Deneyim Yönetimi Sunuyoruz.

​Müşterilerin hizmet aldığı kanallarda hangi senaryolarda ve yaklaşımlarda memnun olduğunun belirlenmesi, müşterinin yaşadığı deneyimlere göre hizmet süreçlerinin tasarlanmasını sağlayan “Müşteri Deneyimi Çözümü”​müz ile;

  • Müşteri deneyim yönetim stratejilerinizi belirliyor, kullanıcı deneyimi araştırmaları yapıyoruz.
    1

    Müşteri deneyim yönetim stratejilerinizi belirliyor, kullanıcı deneyimi araştırmaları yapıyoruz.

  • Teknolojik alt yapımız ile çoklu kanal yapılarının ortak hareket etmesini ve tek bir noktadan beslenmesini sağlıyoruz.
    2

    Teknolojik alt yapımız ile çoklu kanal yapılarının ortak hareket etmesini ve tek bir noktadan beslenmesini sağlıyoruz.

  • Entegrasyon aşamasında müşteri ve risk analizi yaparak,  şirketinize uygun proaktif hizmet yapısını belirliyoruz.
    3

    Entegrasyon aşamasında müşteri ve risk analizi yaparak, şirketinize uygun proaktif hizmet yapısını belirliyoruz.

  • Hizmet entegrasyonunu kullanıcı temas noktaları üzerinde yapıyoruz.
    4

    Hizmet entegrasyonunu kullanıcı temas noktaları üzerinde yapıyoruz.

  • Tüm bu çalışmaları T-BOX iş akışı yönetim sistemimiz üzerinden enerji sektörüne özel olarak tasarlıyor ve hayata geçiriyoruz.
    5

    Tüm bu çalışmaları T-BOX iş akışı yönetim sistemimiz üzerinden enerji sektörüne özel olarak tasarlıyor ve hayata geçiriyoruz.

  • Tek bir çatı altında çağrı merkezi, back office hizmetleri sunduğumuz gibi sosyal medya entegrasyonu ile tüm platformlarda etkileşimlerin aynı kalitede sunulmasını sağlıyoruz.
    6

    Tek bir çatı altında çağrı merkezi, back office hizmetleri sunduğumuz gibi sosyal medya entegrasyonu ile tüm platformlarda etkileşimlerin aynı kalitede sunulmasını sağlıyoruz.

  • Düzenli olarak yapılan müşterinin sesi araştırmaları ve performans ölçümleri ile de daha iyi bir müşteri deneyimi sağlıyoruz.
    7

    Düzenli olarak yapılan müşterinin sesi araştırmaları ve performans ölçümleri ile de daha iyi bir müşteri deneyimi sağlıyoruz.

​Müşteri temasının alternatif kanallar ile her...

​Müşteri temasının alternatif kanallar ile her noktada aynı kalitede yapılması müşteri deneyimini olumlu yönde etkilemektedir. Müşteri deneyimi yönetimi için gerekli olan analiz ve tasarım çalışmalarını hem kayıtlar ve veri tabanı üzerinden hem de davranış gözlemleme metoduyla yapıyoruz. Turkcell Global Bilgi olarak bu bütünsel yaklaşımı ilk defa uygulayarak müşteri deneyimi geliştirme konusunda sektörde önemli bir fark yaratıyoruz.

​​Danışmanlık hizmetimiz kapsamında Müşteri...

​​Danışmanlık hizmetimiz kapsamında Müşteri Deneyimi Yönetim Stratejileri başlığında Müşteri Deneyim ve Kullanıcı Deneyimi Araştırmaları yapıyoruz. Yapılan incelemeler doğrultusunda müşteri ile temas edilen tüm kanallar için çözüm desteği çoklu kanal teknolojileri kapsamında sağlanır. Çağrı merkezi, web, kiosk, SMS, IVR ve sosyal medya gibi tüm kanallarda enerji sektörüne özel olarak çözüm yöntemleri uyguluyoruz. Kanallar içerisinde oluşabilecek negatif müşteri deneyimlerini  önceden belirleyerek, deneyimin olumlu olması için araştırmalar yapıyoruz. Turkcell Global Bilgi olarak Müşteri Deneyimi çözüm setimiz ile sizlere sunduğumuz TBOX İş Akış sistemi, Müşterinin Sesi çalışmaları ve konusunda uzman destek personellerimiz ile ​müşteri memnuniyet skorunuzu ve müşteri bağlılığınızı artırıyoruz. ​

Yıllara dayanan tecrübemiz ve üstün teknolojik alt yapımız ise müşteri temas noktalarındaki deneyimi dizayn ediyor ve iyileştiriyoruz. Bu kapsamda  ilk önce firmanızın müşteri deneyimi konusundaki farkındalık ve olgunluk seviyesini tespit ediyoruz. Tüm kanallarda eşsiz bir deneyim yaratmak için sizinle birlikte şirketinizin stratejilerine ve ihtiyaçlarına uygun çözümler sunuyoruz. Müşteri Deneyimi Çözümümüzün sadakat ve müşteri memnuniyeti gibi performans göstergelerine etkilerini hesaplayarak, çalışmanın ekonomik değerini ortaya koyuyoruz. Müşteri Deneyiminin kurum kültürü haline gelmesi ve kurum DNA'sına yerleşmesini sağlıyoruz.

~
Sektörel Çözümlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?