Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Müşterinin Sesi

Başarının Sırrı: Müşterinin Sesine Kulak Vermek

Müşteri deneyimi ve marka bağlılığının ölçümlenmesi için farklı kanallardan araştırma yapıyor, böylece müşteri duygu ve şikâyetlerini derleyerek müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik stratejik kararlar almanıza destek oluyoruz.

• Deneyim & Algı & Memnuniyet

• Bağlılık

• Müşteri Beklentileri

• Müşteri Eforu

• Hizmet Yolculuğu

• Davranışsal Segmentasyon

• Profil Segmentasyonu

• Kullanım/Tutum

• Hissedilen/Beklenen Hizmet Kalitesi

• Sosyal Medya

Müşteri deneyimi ve marka bağımlılığının ölçümlenmesi için çeşitli kanallardan anket yapıyor, müşteri hissiyatlarının ve şikayetlerinin toplanması gibi çalışmalar ile süreç çalışmalarınıza girdi sağlıyoruz.

~
Hizmetlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?