Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
~

Çalışanın Sesi

Müşteri deneyimi ve marka bağlılığının ölçümlenmesi için farklı kanallardan araştırma yapıyor, böylece müşteri duygu ve şikâyetlerini derleyerek müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik stratejik kararlar almanıza destek oluyoruz.

calisanin-sesi.png

Firma tarafından önem verilen konuları, vaat edilen durumları ve farklı noktalarda yaşatılan dönemsel veya sürekli deneyimleri bir araya getirerek önceliklendirilmesine yardımcı oluyoruz.

• Çalışan Deneyimi & Memnuniyeti

• Bağlılık

• Çalışan Beklentileri

• Çalışan Eforu

• Çalışan Profil Segmentasyonu

• Çalışan Deneyimi & Memnuniyeti • Bağlılık • Çalışan Beklentileri • Çalışan Eforu • Çalışan Profil Segmentasyonu

~
Hizmetlerimiz

Size
nasıl yardımcı olabiliriz?