Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)
Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.

Müşterileriniz Çağrı Merkezinizi aradığında istedikleri hizmete kolayca ulaşmaları için sesli yanıt menüsünü sizin için tasarlıyoruz.
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) kurgularınızı tasarlıyor, stratejik kanal performans hedeflerine ulaşmanızı sağlıyoruz. Bu kapsamda Türkçe dilinde doğal konuşmayı anlayan sesli yanıt sistemi (Call Steering), Sözcük Tanıma Teknolojisi destekli sesli yanıt sistemi (ASR), "Metinden Sese Çeviri" teknolojisi ile dinamik metin yönetimi (TTS) ve daha hızlı, daha güvenli, daha basit güvenlik süreçleri için Ses Tanıma Teknolojisini (Voice Verification) kullanıyoruz.
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
Diğer Servisler
Global Bilgi Dijital Asistan
Detaylı Bilgi
Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)
Detaylı Bilgi
Konuşma ve Text Analitiği
Detaylı Bilgi
Sosyal Medya Yönetimi
Detaylı Bilgi
Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)
Detaylı Bilgi
Görüntülü Çağrı Merkezi
Detaylı Bilgi
Müşteri Yönetim Platformu (CMS)
Detaylı Bilgi
Bulut Santral
Detaylı Bilgi
hizmetimiz için bizimle iletişime geçin.