Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)
Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)

Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.

Müşterileriniz Çağrı Merkezinizi aradığında istedikleri hizmete kolayca ulaşmaları için sesli yanıt menüsünü sizin için tasarlıyoruz.
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) kurgularınızı tasarlıyor, stratejik kanal performans hedeflerine ulaşmanızı sağlıyoruz. Bu kapsamda Türkçe dilinde doğal konuşmayı anlayan sesli yanıt sistemi (Call Steering), Sözcük Tanıma Teknolojisi destekli sesli yanıt sistemi (ASR), "Metinden Sese Çeviri" teknolojisi ile dinamik metin yönetimi (TTS) ve daha hızlı, daha güvenli, daha basit güvenlik süreçleri için Ses Tanıma Teknolojisini (Voice Verification) kullanıyoruz.
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
Diğer Servisler
Global Bilgi Dijital Asistan
Detay
Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)
Detay
Konuşma ve Text Analitiği
Detay
Sosyal Medya Yönetimi
Detay
Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)
Detay
Görüntülü Çağrı Merkezi
Detay
Müşteri Yönetim Platformu (CMS)
Detay
Chat/Bot
Detay
Bulut Santral
Detay
hizmetimiz için bizimle iletişime geçin.