Global Bilgi Dijital Asistan
Global Bilgi Dijital Asistan

Hizmet Kanallarında İnsana Yakınsayan Deneyim

Doğal dili anlayan uygulamaların kullanılmaya başladığı ilk dönemlerde müşteriler için işlemlerini doğal bir şekilde iletişim kurarak gerçekleştirebilmek yeterli iken bugün müşteriler hizmet kanalının kendilerini tanımasını, ihtiyaçlarını daha iyi anlamasını, temel ihtiyacını görüşme boyunca akılda tutarak ihtiyacı karşılayacak öneriler sunmasını bekliyor.
Yapay zeka teknolojisinin gelişimi artan müşteri ihtiyaçlarına cevap verme olanağı sağlıyor. Global Bilgi Dijital Asistan hizmetimiz ile doğal dil işleme ve yapay zeka teknolojilerini bir arada kullanarak müşterilere insana en yakın deneyimi sunuyoruz. Hizmet verdiği her kanalda müşterilerine, birebir canlı bir insandan hizmet aldığını, hizmet aldığı kurumun kendisini tanıdığını, ihtiyaçlarını bildiğini ve bu ihtiyaçları karşılamak üzere aksiyon aldığını hissettiren kurumlar müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyabiliyorlar.
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
Diğer Servisler
Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)
Detay
Konuşma ve Text Analitiği
Detay
Sosyal Medya Yönetimi
Detay
Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)
Detay
Görüntülü Çağrı Merkezi
Detay
Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)
Detay
Müşteri Yönetim Platformu (CMS)
Detay
Chat/Bot
Detay
Bulut Santral
Detay
hizmetimiz için bizimle iletişime geçin.