Müşteri Hizmetleri

Eşsiz müşteri deneyimi için dijital çözümler Global Bilgi’de!

Şirketlerin iç süreçlerindeki dijital dönüşüm yapılan her iyileştirme ve otomasyona geçiş, müşteriye daha hızlı ve doğru bir şekilde geri dönülmesini sağlıyor ve şirketlerin kaynak yönetimine büyük destek veriyor. Global Bilgi’de dijital servislerimizle müşteri etkileşiminizi zenginleştiriyoruz ve dijital geleceğiniz için sürdürebilir değer yaratıyoruz.

Çağrı Merkezi

Bilgi, öneri, şikayet ve taleplerinizin tek bir iletişim merkezinden yönetimini sağlıyoruz.

Bilgi Teknolojileri Teknik Hizmet Servisleri

Kurumsal müşterilerimizin iç müşterilerine sundukları bilgi teknolojileri altyapısına ilişkin destek hizmetleri sunuyoruz.

Home Agent
(Evden Çalışan Müşteri Temsilcisi)

Evden çalışan müşteri temsilcisi modeli ile çalışan memnuniyeti ve verimliliğini artırarak etkin müşteri hizmeti sağlıyoruz.

Back Office

İlk etapta karşılanamayan müşteri taleplerinin tespiti, takibi, yönetimi ve çözümünü sağlıyoruz.

Müşteri Deneyimi Odaklı Çözümler Sunuyoruz.

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 15, Ukrayna’da 4 olmak üzere toplam 19 lokasyonda, 15 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.