
Dijital Servisler
Eşsiz müşteri deneyimi için dijital çözümler Global Bilgi’de!
Şirketlerin iç süreçlerindeki dijital dönüşüm yapılan her iyileştirme ve otomasyona geçiş, müşteriye daha hızlı ve doğru bir şekilde geri dönülmesini sağlıyor ve şirketlerin kaynak yönetimine büyük destek veriyor. Global Bilgi’de dijital servislerimizle müşteri etkileşiminizi zenginleştiriyoruz ve dijital geleceğiniz için sürdürebilir değer yaratıyoruz.
Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)
Rutin, tekrarlanan ve zaman kaybı yaratan işlemleri robotlarla gerçekleştiriyoruz.
Detay Konuşma ve Text Analitiği
Konuşma ve Text Analitiği Platformu'muz ile müşteri deneyimini yönetirken iç görü kazanarak fark yaratacak bilgilere sahip olmanızı sağlıyoruz.
Detay Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya kanallarından gelen yorumları tek platformdan takip ediyor ve cevaplandırıyoruz.
Detay Dijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)
Optik karakter tanıma teknolojisini kullanarak bilgi ve belgelerin dijitalleşmesi, verilerin girişinin yapılmasını ve saklanmasını sağlıyoruz.
Detay Görüntülü Çağrı Merkezi
Görüntülü görüşme de iletişimde öne çıkan bir ihtiyaç haline geldi. Bu hizmetimizle siz de altyapı yatırımı yapmadan müşterilerinize Bulut’tan görüntülü görüşme hizmeti sunabilirsiniz.
Detay Sesli Yanıt Sistemleri (IVR)
Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.
Detay Müşteri Yönetim Platformu (CMS)
Turkcell Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu (CMS) ile bütünleşik müşteri kontak ve görev yönetimi sağlıyoruz.
Detay Bulut Santral
Altyapı yatırımı yapmadan en son teknoloji ile sesli ve yazılı çağrı merkezi hizmetini hemen sağlıyoruz.
Detay Müşteri Deneyimi Odaklı Çözümler Sunuyoruz.
Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 19, Ukrayna’da 6 olmak üzere toplam 25 lokasyonda, 14 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.
Hakkımızda 