
Dijital Servisler
Eşsiz müşteri deneyimi için dijital çözümler Global Bilgi’de!
Şirketlerin iç süreçlerindeki dijital dönüşüm yapılan her iyileştirme ve otomasyona geçiş, müşteriye daha hızlı ve doğru bir şekilde geri dönülmesini sağlıyor ve şirketlerin kaynak yönetimine büyük destek veriyor. Global Bilgi’de dijital servislerimizle müşteri etkileşiminizi zenginleştiriyoruz ve dijital geleceğiniz için sürdürebilir değer yaratıyoruz.
Robotik Süreç Otomasyonu (RSO/RPA)
Rutin, tekrarlanan ve zaman kaybı yaratan işlemleri robotlarla gerçekleştiriyoruz.
DetayKonuşma ve Text Analitiği
Konuşma ve Text Analitiği Platformu'muz ile müşteri deneyimini yönetirken iç görü kazanarak fark yaratacak bilgilere sahip olmanızı sağlıyoruz.
DetaySosyal Medya Yönetimi
Sosyal medya kanallarından gelen yorumları tek platformdan takip ediyor ve cevaplandırıyoruz.
DetayDijital Bilgi ve Belge Yönetimi (ECM)
Optik karakter tanıma teknolojisini kullanarak bilgi ve belgelerin dijitalleşmesi, verilerin girişinin yapılmasını ve saklanmasını sağlıyoruz.
DetayGörüntülü Çağrı Merkezi
Günümüzde sesli iletişimin yanında görüntülü görüşme de iletişimde öne çıkan bir ihtiyaç haline geldi. Görüntülü Çağrı Merkezi Hizmetimizle, altyapı yatırımı yapmadan müşterilerinize hemen buluttan görüntülü görüşme hizmeti verebilirsiniz.
DetaySesli Yanıt Sistemleri (IVR)
Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz.
DetayMüşteri Yönetim Platformu (CMS)
Turkcell Global Bilgi Müşteri Yönetim Platformu (CMS) ile bütünleşik müşteri kontak ve görev yönetimi sağlıyoruz.
DetayBulut Santral
Altyapı yatırımı yapmadan en son teknoloji ile sesli ve yazılı çağrı merkezi hizmetini hemen sağlıyoruz.
DetayMüşteri Deneyimi Odaklı Çözümler Sunuyoruz.
Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye’de 19, Ukrayna’da 6 olmak üzere toplam 25 lokasyonda, 14 binden fazla çalışanı ile hizmet veriyor.
Hakkımızda