Turkcell Global Bilgi’den Karabük’e istihdam yatırımı
Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, yeni çağrı merkezleri açarak Anadolu’da…
Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi Van-Erciş’te Açıldı
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Türksat ve Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global…
Turkcell Global Bilgi’ye CCW 2012 Fuarı’nda büyük ilgi
Turkcell Global Bilgi, Berlin’de düzenlenen ve Avrupa’nın en büyük çağrı merkezi fuarında hizmetlerini ve…
Turkcell Global Bilgi Ses Tanıma teknolojisinde dünya birincisi
Turkcell Global Bilgi’nin Ses Tanıma teknolojisi, önde gelen ses teknolojisi çözüm sağlayıcılarından Nuance firmasının…
Turkcell ile çağrı merkezinde ‘yapay zeka’ dönemi başlıyor
Turkcell Global Bilgi’nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu “Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi” (Call…
TURKCELL GLOBAL BİLGİ DÜNYANIN EN İYİ ÇAĞRI MERKEZİ SEÇİLDİ
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un “2011 Top…
Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi, Anadolu Üniversitesi işbirliği ile Çağrı Merkezi sektörüne nitelikli eleman yetiştirece
Anadolu Üniversitesi, Turkcell Global Bilgi ve Turkcell Akademi işbirliği ile Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nde…
Cumhurbaşkanı Gül, “Diyarbakır’a En Çok İstihdam Sağlayan Şirket” seçilen Turkcell Global Bilgi’ye plaket verdi
Diyarbakır’da düzenlenen törende Cumhurbaşkanı Gül’ün elinden plaketini alan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır…