Basın Bültenleri

Turkcell Global Bilgi Tofaş’ın Müşteri İlgi Merkezi’nde çözüm ortağı oldu

Turkcell Global Bilgi, Tofaş’ın yeni ‘Müşteri İlgi Merkezi’nde, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Otoeksper…

Turkcell Global Bilgi Contact Center World’den 3 ödülle döndü

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği…

Turkcell Global Bilgi 2017’nin en iyi işvereni seçildi

Turkcell Global Bilgi, Great Place to Work Enstitüsü’nün Türkiye’de bu sene 5.’sini açıkladığı Türkiye’nin…

“Kankalar Dünyası” dünyanın en iyisi

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2016 Top…

Turkcell Global Bilgi’ye EMEA’dan bir birincilik daha

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği…

Turkcell Global Bilgi Odeabank’a hizmet veriyor

Turkcell Global Bilgi, Odeabank müşterilerine ödeme hatırlatma aramaları hizmeti vermeye başladı.

Turkcell Global Bilgi’ye Amerika’dan iki dünya birinciliği

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2015 Top…

Turkcell Global Bilgi Akbank’ a Hizmet Veriyor

Turkcell Global Bilgi, Akbank müşterilerine çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı. Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi…

Turkcell Global Bilgi ContactCenterWorld.com’dan iki birincilikle döndü

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği…

Turkcell Global Bilgi Sosyal Medya Yönetimi ile Bir yılda Amerika’dan üç “Üstün Başarı” ödülü aldı

Turkcell Global Bilgi ve Migros’un birlikte hazırladığı Facebook sayfası uygulamalarına 2014’te ödül yağdı. Turkcell…