Basın Bültenleri

BES’ten kadın istihdamına destek

Türkiye’nin müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, dördüncü defa iş dünyasının en prestijli ödüllerinden…

Sigorta Sektörü “Müşteri Bilinç ve Sadakatinin Artırılması Deneyimi” Çalıştay Raporu

Sektörel müşteri deneyimi konularını paylaşmak için deneyim kavramının yapısına uygun şekilde etkileşimli bir ortam…

Borçluya hizmet eden yeni tahsilat anlayışı

Satış maliyetlerinin bu kadar yüksek,müşteri geri kazanımının bu kadar zor olduğu bir dönemde tahsilat,…

Turkcell Global Bilgi ve MediaMarkt Türkiye işbirliğinin 3’üncü yılını kutluyor

Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi ile elektronik perakende sektörünün güçlü markası MediaMarkt,…

Turkcell Global Bilgi ve SunExpress işbirliğinin 1’inci yılını kutluyor

Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi ile havacılık sektörünün güçlü markalarından SunExpress, işbirliğinin…

Turkcell Global Bilgi’ye Liderlik Ödülü

Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi, dünya çapındaki en prestijli ödül programı olan…

Turkcell Global Bilgi’ye Bilişim 500’den bir birincilik daha

Turkcell Global Bilgi, BTHaber Gazetesi adına M2S Araştırma ve Pazarlama Hizmetleri tarafından yapılan Türkiye’nin…

Turkcell Global Bilgi Tofaş’ın Müşteri İlgi Merkezi’nde çözüm ortağı oldu

Turkcell Global Bilgi, Tofaş’ın yeni ‘Müşteri İlgi Merkezi’nde, Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Otoeksper…

Turkcell Global Bilgi Contact Center World’den 3 ödülle döndü

Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçekleştirdiği…

Turkcell Global Bilgi 2017’nin en iyi işvereni seçildi

Turkcell Global Bilgi, Great Place to Work Enstitüsü’nün Türkiye’de bu sene 5.’sini açıkladığı Türkiye’nin…